Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Εγώ θα κάνω όνειρα ....

Εγώ θα κάνω όνειρα ....
και αληθινά μη γίνουν ....
μου φτάνει που προσπάθησα ....
όνειρα να μην μείνουν ....

άγνωστος, σύνταγμα, 31/05/2011 ....

Δεν υπάρχει ομορφότερο συναίσθημα από αυτό που έχει μέσα του λίγο "όνειρο"...
Όποτε πιάνω τον εαυτό μου να ονειρεύεται, ασυναίσθητα φοράω ένα χαμόγελο στα χείλια μου, ένα χαμόγελο που κανείς άλλος δεν μπορεί να εξηγήσει, πέρα από το μικρό μου "όνειρο" ...
Για ένα μικρό χρονικό διάστημα όλα γίνονται "σωστά", όλα γίνονται όπως θέλω, όλα γίνονται όπως φαντάζομαι....

Ευτυχισμένος άνθρωπος αυτός που προσπάθησε να πραγματοποιήσει τα όνειρα του,
ευτυχισμένος πραγματικά όποιος το τόλμησε .....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Απο τα χαμηλά στις αναζητήσεις και στα αλισβερίσια ιδεών και απόψεων, Από τα ψηλά στην κριτική και στα αλισβερίσια θέσεων και πεποιθήσεων.